Saturday, July 7, 2012

[Gambar] Jenis-Jenis Kapal Dagangan Israel Di Malaysia



UMNO/BN dalam beberapa hari ni asyik dok main isu israel melalui media, mentang-mentanglah PRU13 sudah semakin dekat. Serangan demi serangan sudah bermula terhadap Pakatan Rakyat kususnya terhadap ketua Pakatan Rakyat dato seri anwar ibrahim. Selepas isu liwat dan anwar dibebaskan. Sekarang mereka mengangkat modal israel pula sebagai senjata baru mereka untuk menjatuh krebiliti anwar ibrahim. 

Hari ni gua ingin ulaskan kembali sekadar knowledge kepada rakyat malaysia yang masih tidak tahu. Gambar diatas ni adalah milik syarikat israel iaitu aset penting yahudi dalam bidang perkapalan. Sedar atau tidak syarikat ini beruruan dengan kerajaan UMNO/BN melalui hubungan dagang sejak puluhan tahun lagi.

Dan kalau lu semua perasan sekarang ini banyak kontena di atas lori yang tertera nama syarikat tersebut iaitu ZIM berada di atas jalanraya malaysia.

Kalau lu nak mengatahui dengan lebih lanjut mengenai kapal-kapal dari syarikat israel ZIM sila klik SINI

Ini sudah membuktikan malaysia dibawah kerajaan UMNO/BN telah menjaga keselamatan israel dan memberi berbutir-butir peluru kepada israel untuk memerangi umat islam di palestin. UMNO/BN sudah lama mengiktiraf israel sejak zaman tunku lagi demi untuk menjadi anggota pertubuhan bangsa-bangsa bersatu PBB.

psst....Puak-puak UMNO/BN tolol menyamar jadi ahli PAS menentang anwar di permatang pauh. Kontoi Beb...Tengok Gambar Dibawah....

Ni lah mat najis...lu semua masih ingat???

No comments:

Post a Comment